آموزش جامع رفع خطاهای نصب بازی GTA IV و راهنمای کامل خطاها
بررسی تخصصی بازیهای ROCKSTAR GAME
دانلود GTA IV.رمز بازی GTA IV.ترفند GTA IV
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت10:48---28 بهمن 1391
eror252

ali
ساعت14:14---24 شهريور 1391
این کارو کردم. یعنی dvd رو کپی کردم تو pc .از اونجا هم نصب کردم ضمنا در پایین همین ارور سه گزینه میده که اولی خارج میشه دومی دوباره همین ارور بعد از چند دقیقه.سومی نصب نمیکنه یعنی میره فایله بعدی و بعدی هم همین اتفاق .

1abort

2retry

3ignore

ویندوز من 7 و 64 بیتی هست


علی
ساعت22:18---1 شهريور 1391
چرا جواب منو ندادین؟

من منتظرم هنوز...


علی
ساعت22:17---1 شهريور 1391
چرا جواب منو ندادین؟

من منتظرم هنوز...


علی
ساعت22:17---1 شهريور 1391
چرا جواب منو ندادین؟

من منتظرم هنوز...


علی
ساعت22:16---1 شهريور 1391
چرا جواب منو ندادین؟

من منتظرم هنوز...


علی
ساعت17:40---23 مرداد 1391
با سلام
بازی رو تا اخر نصب میکنم ولی اخرش ارور میده میگه باید تو کلوبش عضو باشیم یا یه همچین چیزی
یا تو پیامش مینویسه که به tvوصل نیست..!!!
خود بازی کرک نداشت و کرکش رو از سایت دانلود کرده بودم و تو پوشه ی بازی ریختم ولی بازم همین ارور هارو داد..

لطفا راهنماییم کنین....
ممنون


amintn
ساعت13:48---23 تير 1391
ویندوزم XP SP1بود که توی DVD4 یه ریجستری داشت که سرویس پکمو 3 کرد .من لیبرتی سیتی که دو شخصیتی بود رو خیلی روان بازی میکردم .الان دوست دارم نسخه قبلیشم بازی کنم که اعصابه مارو خورد کرد.همه چی رو هم نصب کردم.
فک نکنم از سیستمم باشه. دمت گرم به زحمت افتادی


amintn
ساعت13:01---23 تير 1391
نه هیچ خش یا خراشی به اون اندازه نداره و معمولیه.dvd 2 رو کامل کپی کردم تو کامپیوترم و هیچ مشکلی نداشت.
پاسخ:ویندوزت چیه؟ من وقتی بازی میکردم sp3 میکردم شایدم سیستمت ویروسی باشه؟ ولی این ارور برای خراش زیادی که رو dvd هستش هست حتی یکخراش عمیق هم رو dvd باشه این ارور میاد نمیدنم حالا بازم واسط میگردم


amintn
ساعت11:47---23 تير 1391
این کارو کردم. یعنی dvd رو کپی کردم تو pc .از اونجا هم نصب کردم اما دوباره اتفاق افتاد .لطفا دوباره راهنماییم کنید.ضمنا در پایین همین ارور سه گزینه میده که اولی خارج میشه دومی دوباره همین ارور بعد از چند دقیقه.سومی نصب نمیکنه یعنی میره فایله بعدی و بعدی هم همین اتفاق .

1abort

2retry

3ignore
پاسخ:شاید dvd ضربه خورده وخراش برداشته یکی ببینش؟


amintn
ساعت17:03---22 تير 1391
سلام همگی.وسط نصب کردن بازی این ارورو میده لطفا کمکم کنید.

a decompression error has occurred (#1024

unknown decompression error ]

منتظرم
پاسخ= اول بازی رو تو کامپیوتر خودت کپی کن بعد نصبش کن احتمالا درست بشه


amintn
ساعت16:59---22 تير 1391
سلام همگی.وسط نصب کردن بازی این ارورو میده لطفا کمکم کنید.
a decompression error has occurred (#1024
unknown decompression error ]
منتظرم


کمکم کن
ساعت18:58---12 تير 1391
سلام من بازی رو نصب کردم و این ارور رو میده در ضمن ویندوز من ۷ است RMN60 التماست می کنم به من جواب بده
پاسخ:دوست عزیز این ارور ار فایل launch EFLC هست و به احتمال زیاد میتونه از کرک باشه شما کرک رو عوض کن به احتمال زیاد باید درست بشه ومن پیشنهاد میکنم ویندوزxp را نصب کنید (sp1). بعد هم شما پیش نیاز های بازی رو نصب کردید؟ شامل= برنامه های پیش نیاز میشه شامل Microsoft Visual C++ 2005 Game For Windows - LIVE dotnetfx35


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 12 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط reza

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 416
بازدید کل : 145786
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1